ÁSZF

A COVENTRY HOUSE CLUB Képzőközpont Oktatási és Szolgáltató Betéti Társaság (a továbbiakban: „Szolgáltató”) a https://tanacsadas.momzee.hu/  internetes oldalon (a továbbiakban: „Honlap”) elérhető szolgáltatásainak és a Honlap használatának főbb általános szabályait a jelen Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban „ÁSZF”) szabályozza annak érdekében, hogy mind a Honlap használata, mind a szolgáltatásaink igénybevétele zökkenőmentes legyen a Honlapon elérhető szolgáltatásokat igénybe vevőknek (a továbbiakban együttesen: „Megrendelő”).

Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltatóként általunk működtetett Honlapon létrejövő jogviszonyokra terjed ki. Tájékoztatjuk, hogy jelen ÁSZF kizárólag elektronikus formában, folyamatosan elérhető és letölthető az alábbi linken: https://tanacsadas.momzee.hu/aszf/

Jelen ÁSZF rendelkezései 2025.03.01. napjától kezdődően hatályosak.

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: „Ptk.”) vonatkozó rendelkezései, azzal, hogy a vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései külön kikötés nélkül is irányadók a szolgáltatásokat igénybe vevőkre.

Jelen ÁSZF alapján létrejött szerződés magyar nyelven íródik, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, így utólag nem hozzáférhető és megtekinthető, azt nem iktatjuk. Szolgáltatóként nem vetjük alá magunkat magatartási kódex rendelkezéseinek.

Amennyiben Ön úgy dönt, hogy igénybe kívánja venni az általunk biztosított szolgáltatásokat, kérjük figyelmesen olvassa el jelen ÁSZF-et. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy szolgáltatásainak igénybevételével Ön elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket.

Szolgáltató adatai

Név:

COVENTRY HOUSE CLUB Képzőközpont Bt.

Székhely:

6000 Kecskemét, Budai utca 1.

Levelezési cím:

6000 Kecskemét, Budai utca 1.

Cégjegyzékszám:

03-06-106665

Adószám:

20507602-1-03

Képviselő neve:

Berényi Milán, ügyvezető

Elérhetőség:

hello@momzee.hu

Bankszámlaszám:

Számlavezető pénzintézet: OTP Bank Nyrt.

Pénzforgalmi jelzőszám: 11732002-20422347 vagy 11732002-20422347-00000000

IBAN: HU14117320022042234700000000

SWIFT kód: OTPVHUHB

 

Tárhelyszolgáltató: CLOUDWAYS (Junction Business Centre, 1st Floor Sqaq Lourdes, St Julians STJ3334, Malta; privacy@cloudways.com)

 

  1. Fogalmak

Szolgáltatás: a Szolgáltató által nyújtott tanácsadási szolgáltatások, amelyeket a Megrendelő igénybe vehet a Honlapon keresztül.

Megrendelő: az Fgytv. 2. § a) pontja szerinti fogyasztó.

Szerződő Felek, Felek: Szolgáltató és Megrendelő együttes megnevezése.

 

  1. Az ÁSZF alkalmazási köre

A Honlapon keresztül a Szolgáltató és a Megrendelő között létrejött valamennyi üzleti kapcsolatra kizárólag a jelen ÁSZF-nek a megrendelés időpontjában érvényes változatai érvényesek.

A Szolgáltató Szolgáltatásait a Honlapon elérhető Szolgáltatások menüponton keresztül lehet elérni.

A fizetés a Stripe (Stripe Technology Europe, 1 Grand Canal Street Lower, Grand Canal Dock, Dublin, D02 H210, Írország) nevű fizetési szolgáltatón keresztül történhet. A Megrendelő a megrendeléssel elfogadja a Stripe ÁSZF-ben foglaltakat, amelyről bővebb információ itt érhető el: https://stripe.com/en-hu/legal/ssa.

 

  1. Szolgáltatás

A Szolgáltató tanácsadási szolgáltatásokat nyújt a Megrendelőnek a várandósság,
a szülés és a kisgyermekkor témakörökben. A Szolgáltató szolgáltatásait a Honlapon lefoglalt tanácsadás leírásának megfelelően online (távoli) képzésként nyújtja.

 

  1. Szolgáltatás foglalásának menete

A Honlapon felsorolt Szolgáltatás a Szolgáltató nem kötelező érvényű ajánlatát jelenti az adott tanácsadásra vonatkozó szerződés megkötésére.

Az Időpontfoglalás gombra kattintással lehet megkezdeni a foglalást. Ezt követően a Megrendelő kiválaszthatja a tanácsadás típusát, majd a téma szakértőjét.

A foglaláshoz szükséges megadni az alábbi adatokat: név, telefonszám, e-mail cím.

A foglalás véglegesítéséhez ki kell egyenlíteni előre a Stripe felületén a tanácsadás díját.

 

  1. Díjak megfizetése

A Szolgáltatást kizárólag bankkártyás fizetéssel lehet megvásárolni.

Az online fizetési szolgáltatást a Stripe biztosítja. A szolgáltatás használata során Megrendelő bankkártyával vagy Stripe számlával fizethet. Az online fizetés során a fizetéshez használt adatait, illetve a bankkártya adatait Megrendelő közvetlenül és kizárólag a Stripe Payments Europe Ltd., C/O A&L Goodbody, IFSC, North Wall Quay, Dublin 1., Ireland (Írország) részére adja meg a Stripe biztonságos fizetési kapun keresztül. A Stripe nem osztja meg az adatokat Szolgáltatóval. Az online fizetés további feltételeiről a fizetési szolgáltató szerződési feltételei rendelkeznek.

A Megrendelő a foglalási visszaigazolással egyidejűleg kapja meg a megadott email címre küldött számlát.

 

  1. Szolgáltatás Megrendelő általi lemondása

A Megrendelő bármikor lemondhatja a lefoglalt eseményen való részvételét annak megkezdése előtt. A lemondó nyilatkozatot szöveges formában kell megtennie, ez magában foglalja a weboldalon található lemondási funkció használatát is.

A Szolgáltatás kezdete előtt legalább 24 órával történő lemondás díjmentes. Ilyenkor Szolgáltató a kifizetett összeget visszautalja.

Ha a Megrendelő a részvételt 24 órán belül mondja le vagy a lefoglalt időpontban nem jelenik meg, úgy Szolgáltató nem fizeti vissza a kifizetett díjat. A Szolgáltatás megtartottnak tekintendő.

 

  1. Szolgáltatás Szolgáltató általi lemondása

A Szolgáltató jogosult a tervezett tanácsadást lemondani és új időpontjavaslatot tenni.

A tanácsadás Szolgáltató általi lemondása esetén – amennyiben a lemondás a Szolgáltatás kezdete előtt legalább 24 órával történik – a Szolgáltató visszatéríti a Megrendelőnek a részvételi díjat.

Amennyiben Szolgáltató a tanácsadást az alkalmat megelőző 24 órán belül mondja le vagy a lefoglalt időpontban nem jelenik meg, úgy Szolgáltató Megrendelővel új időpontot egyeztet és pótalkalmat ajánl fel.

Ha Megrendelő ezzel nem kíván élni, Szolgáltató a kifizetett összeget visszautalja.

A Szolgáltató gondosan kiválasztott, megfelelő képesítéssel rendelkező oktatókkal szerződik a Szolgáltatás nyújtásához. A Szolgáltató bármikor jogosult arra, hogy a Szolgáltatás nyújtásához használt előadókat hasonló képesítéssel és tapasztalattal rendelkező előadókkal helyettesítse. Ha az előadókat név szerint közölték a Megrendelővel, akkor a Szolgáltató tájékoztatja a Megrendelőt a cseréről.

 

  1. Panaszügyintézés

Amennyiben Ön fogyasztónak minősül a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: „Fgytv.”) rendelkezései szerint, Megrendelőként a Szolgáltatással vagy egyéb tevékenységünkkel kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken írásban teheti meg.

Szolgáltató célja, hogy valamennyi szolgáltatást megfelelő minőségben, a Megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Megrendelőnek mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszával az alábbi elérhetőségeken fordulhat Szolgáltatóhoz:

Postacím: 6000 Kecskemét, Budai u. 1.

E-mail: hello@momzee.hu

Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha Megrendelő a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát átadja Megrendelőnek.

Szolgáltató panasza esetén az Fgytv. rendelkezései alapján járunk el. Ha a panasz kezelésével Ön nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet veszünk fel, és annak egy másolati példányát az Fgytv. rendelkezései szerint átadjuk Önnek. Levelezési címünkre vagy e-mail elérhetőségünkre megküldött panasz esetén, az írásbeli panaszt a beérkezését követő 30 napon belül megvizsgáljuk és érdemben megválaszoljuk, továbbá intézkedünk arról, hogy a válaszunk eljusson Önhöz. Ha a panaszát elutasítjuk, álláspontunkról az elutasításra vonatkozó érdemi válaszunkban, indoklásunkkal együtt tájékoztatjuk Önt. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát kötelesek vagyunk az Fgytv. 17/A. § (7) bekezdése értelmében 3 évig megőrizni. Megrendelő panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:

  • A 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet 2. §-a alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek
  • Megrendelőnek – panasza esetén – lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek aktuális elérhetőségeit az alábbi linken találja: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek_elerhetosegei_2
  • A Szolgáltató székhelye szerinti illetékes békéltető testület neve és elérhetősége:

Csongrád-Csanád Vármegyei Békéltető Testület

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő, határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.

Ha Megrendelő az Európai Unióban él, panasza esetén igénybe veheti az Európai Bizottság online vitarendezési eszközét. A platform igénybevétele egy egyszerű regisztrációt igényel az Európai Bizottság rendszerében, ezt követően pedig Megrendelő bejelentkezés után nyújthatja be panaszát a honlapon keresztül. További információ az Európai Bizottság honlapján érhető el: https://ec.europa.eu/consumers/odr

A szerződő felek kölcsönösen együttműködnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket peren kívül, tárgyalásos úton a legrövidebb idő alatt és a legkevesebb költséggel rendezzék. Amennyiben ez nem vezet eredményre, Megrendelő a lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti járásbíróságon, vagy a Szolgáltató székhelye szerinti járásbíróságon is megindíthatja a pert.

 

  1. Felelősségi szabályok

A Megrendelő elfogadja azt, hogy a Szolgáltatást kizárólag saját felelősségére használja. A Szolgáltató a Szolgáltatást az általa meghatározott módon és rendelkezésre állással biztosítja.

A Szolgáltató nem felel azért, hogy a Megrendelő által kívánt célt a Megrendelő a Szolgáltatással eléri-e vagy sem, valamint azért sem, hogy a Megrendelő milyen haszonra tesz szert a Szolgáltatás eredményeképpen.

A Szolgáltató nem felelős a Szolgáltatásban beálló, önhibáján kívüli, időszakos üzemzavarért, illetve az ebből eredő kárért, elmaradt bevételért, elmaradt haszonért. A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy amint ilyen üzemzavart érzékel, annak tényét azonnal jelzi a Megrendelőnek, továbbá 15 napon belül kivizsgálja a hiba okát, és intézkedik kijavítása érdekében.

Bármely információ, adat, fájl, melyet a Megrendelő a Szolgáltatás használata során letölt vagy melyhez más módon hozzájut, kizárólag a Megrendelő saját felelősségére érhető el és használható, ezen adatokért Szolgáltató felelősséget nem vállal.

A Szolgáltatónak a jelen ÁSZF alapján támasztott bármilyen kötelezettségvállalása arra az összegre korlátozódik, amelyet a Megrendelő a Szolgáltatás használatáért a Szolgáltatónak kifizetett. A Szolgáltató semmilyen esetben nem felelős a szerződés megkötésének időpontjában az ésszerű módon előre nem látható veszteségekért vagy károkért.

A Szolgáltatás során elhangzott információk nem helyettesítik a kifejezetten az adott személy vagy család számára tartott, a pontos probléma, helyzet és egyéb, a tanácsadáshoz elengedhetetlen információk ismeretében személyre szabott szakértői, orvosi tanácsadást. Felek egybehangzóan kijelentik, hogy a weboldalon és az online kurzusokban közzétett szakmai információk tájékoztató jellegűek és általános érvényűek, és egyetlen esetben sem helyettesítik az orvos vagy szakértő felkeresését.  A megjelenített tartalom nem minősül személyes orvosi vagy egyéb (szak-)tanácsadásnak, éppen ezért Szolgáltató a közétett információk teljeskörűségét nem szavatolja, az ebből fakadó hibák, károk, sérelmek, veszteségek bármely formájáért – történjen bármilyen okból – Szolgáltatót nem terheli felelősség.

A Megrendelő egyedül felelős minden olyan kárért, mely a jelen ÁSZF megsértése esetén keletkezik. Amennyiben harmadik személy a Szolgáltatóval szemben érvényesít igényt, a Megrendelő köteles mentesíteni a Szolgáltatót minden ilyen igény alól, peres eljárás során a perbe belépni, a tartozást Szolgáltatótól átvállalni, illetve, amennyiben ez nem lehetséges, akkor utólag megtéríteni Szolgálatónak a harmadik személy által ellene érvényesített igényeket.

 

  1. Adatvédelem

A Szolgáltatással kapcsolatos adatvédelmi rendelkezéseket az adatkezelési tájékoztató tartalmazza, amely elérhető, az alábbi linken: https://tanacsadas.momzee.hu/adatkezelesi-tajekoztato/

 

  1. Kapcsolattartás

A jogviszonnyal kapcsolatban a kapcsolattartás elsődlegesen e-mailben, elektronikus úton történik, ezért a hibásan megadott, vagy nem valós e-mail címből eredő következményekért Szolgáltató nem felel.

Jelen ÁSZF teljesítése során a regisztrációkor megadott e-mail címre történő elektronikus levélküldés írásbelinek minősül.

A jelen ÁSZF teljesítésével összefüggésben egymásnak e-mail útján megküldött nyilatkozatok a küldést követő 3. (harmadik) munkanapon kézbesítettnek tekintendők, amennyiben nem merült fel az elektronikus kézbesítést meghiúsító akadály.

 

  1. Joghatóság, alkalmazandó jog

A jelen ÁSZF-re és az azzal kapcsolatban támadt bármely jogvita elbírálására a magyar jog az irányadó.

A Felek a magyar bíróságok joghatóságának vetik alá magukat. A jelen ÁSZF alapján keletkező jogvita elbírálására a felek kikötik a Szolgáltató székhelye szerinti Kecskeméti Járásbíróság kizárólagos illetékességét, amennyiben pedig az a vonatkozó hatásköri szabályok alapján nem lehetséges, a hatáskörrel bíró, illetékes magyar bíróságok járnak el az ügyben.

 

  1. Érvénytelenségi klauzula

Amennyiben a jelen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelen vagy végrehajthatatlan, vagy azzá válik, az a többi rendelkezést nem érinti, azok érvényben és hatályban maradnak. Ebben az esetben a Feleknek az érvénytelen/végrehajthatatlan rendelkezés helyett el kell fogadniuk egy, az érvénytelen vagy végrehajthatatlan rendelkezéshez hasonló olyan rendelkezést, amely leginkább összhangban áll a Felek szerződési céljaival, és a korábbi, érvénytelennek vagy végrehajthatatlannak bizonyult rendelkezéshez a legközelebb áll tartalmában.

 

  1. Ügyfélszolgálat

Megrendelő az alábbi elérhetőségeken fordulhat Szolgáltató ügyfélszolgálatához:

Az e-mail-ekre, üzenetekre Szolgáltató az érkezéstől számított legfeljebb 3 munkanapon belül válaszol.

 

  1. Elállási és felmondási jog

Fogyasztónak minősülő Felhasználó esetében a fogyasztót megillető elállási és felmondási jog szabályait a fogyasztóó és vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló́ 45/2014 (II. 26.) Kormányrendelet (a továbbiakban: Kormányrendelet) határozza meg.

Megrendelő a szerződéskötéstől számított 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződéstől, de e jogát csak a teljesítés megkezdése előtt gyakorolhatja. Megrendelőt nem illeti meg az elállási jog, ha Szolgáltató Megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést.

Ha a szerződés teljesítése megkezdődött, Megrendelő jogosult a szerződéskötéstől számított 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.

Amennyiben Megrendelő elállási vagy felmondási jogával élni kíván, az elállási vagy felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni Szolgáltató elérhetőségeinek egyikére. Az elállási/felmondási nyilatkozat írásban tehető meg. Megrendelő az elállási vagy felmondási jogának gyakorlásához felhasználhatja az 1. számú mellékletben lévő nyilatkozatmintát is.

Az elállás/felmondás elfogadásától számított legfeljebb 14 napon belül Szolgáltató az érintett szolgáltatások vételárát visszatéríti Megrendelő részére. Elállás esetén Szolgáltató az elállással érintett szolgáltatások díját és a Megrendelő által a szolgáltatás igénybevételéhez kapcsolódóan a Szolgáltató felé megfizetett költségeket köteles visszatéríteni Megrendelő részére. A visszatérítés során Szolgáltató az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, és e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli.

Megrendelő nem gyakorolhatja elállási/felmondási jogát:

  • a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
  • a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom – így az online hozzáférhető, illetve letölthető tartalmak – tekintetében, ha Szolgáltató Megrendelő kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és Megrendelő e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási/felmondási jogát.

 

  1. Záró rendelkezések

Jelen ÁSZF minden rendelkezése önállóan értelmezendő. Abban az esetben, ha valamely bíróság vagy hatóság döntéséből eredően egyes részei a továbbiakban nem alkalmazandóak, a fennmaradó rendelkezések továbbra is érvényesek és joghatás kiváltására alkalmasak maradnak.

Tájékoztatjuk, hogy a jogviszonnyal kapcsolatban egymásnak megküldött, postai írásbeli értesítéseket közöltnek kell tekinteni, ha azt a címzettnek átvételi elismervénnyel bizonyíthatóan átadták, vagy a postára adást követő 5. napon, akkor is, ha a küldeményt a címzett jelen ÁSZF szerint irányadó címére igazoltan (ajánlott-tértivevényes levél formájában) feladták és a kézbesítés a címzettnek az érdekkörében felmerült okból („nem kereste”, „elköltözött”, „ismeretlen” jelzés miatt) nem volt kézbesíthető.

Tájékoztatjuk, hogy a szolgáltatásainkat igénybe vevőkre a szolgáltatás időpontjában érvényes ÁSZF rendelkezései az irányadók, azaz a megrendelésekre a megrendelés elküldése időpontjában érvényes ÁSZF rendelkezéseit kell alkalmazni. Fenntartjuk a jogot jelen ÁSZF rendelkezéseinek egyoldalú módosítására, mely változásokról a módosított ÁSZF hatálybalépést megelőző 30 nappal tájékoztatjuk a Honlap látogatóit, megjelölve az ÁSZF módosuló részeit, és a módosított ÁSZF elérhetőségét, valamint a módosítás hatályba lépésének napját is. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően, a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá a szolgáltatásainkat igénybe vevőkkel szemben az ezt követő megrendelésekre és a Honlap további használatára vonatkozóan.

Nem vonatkozik a 30 napos határidő az újonnan bevezetésre kerülő szolgáltatásokra. Nem minősül az ÁSZF módosításának az, ha az ÁSZF-ben esetlegesen előforduló elütéseket, helyesírási hibákat korrigálunk, vagy olyan pontosításokat eszközölünk, amelyek az ÁSZF szerint létrejövő szerződések teljesítésére, annak bármely elemére nincsenek releváns kihatással. Nem minősül az ÁSZF módosításának az sem, ha saját magunkra, mint Szolgáltatóra vonatkozó adatot korrigálunk. Az itt hivatkozottak szerint korrigált ÁSZF közlése, továbbá azon módosított ÁSZF közlése, amely esetben a jogszabályi változás, hatósági aktus, illetve állásfoglalás, vagy egyébként jogszabályból folyó kötelezettség teljesítése tette szükségessé a módosítást, az ÁSZF-ben egyébként irányadó 30 napos határidőnél rövidebb is lehet. Megrendelőként Ön mindezt kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja.